LA RECUPERACION DE LA TIERRA NO ES UN MUSEO

THE RECOVERY OF THE LAND IS NOT A MUSEUM

NOMASMETAFORAS
INTERVENCION PERFORMATICA
2020


El marco inherente es una cuadricula de baldosas blancas, la in-relación es con la seducción al ojo del objeto Industrial, la in-relación con la cualidad objetivada de un cuerpo desnudo. La relación es con la planta, el suelo de Kenya que fue una conversación ritual. El Museo es una cuadricula de baldosas blancas, la distancia inherente con esa otra forma de relación. Todavía seguimos haciendo el rectángulo en la cuadricula de la dialéctica Moderna.

El proyecto hace parte de la Exhibición virtual curada por Yohanna Roa ‘Locuras para otros ordenes’ en Funhi Arts.
El proyecto hace parte de la exhibición ‘The Long Minute Minute’ curado por Bronwyn Lace en ‘The center for the Less Good idea’ en Sudáfrica. 

-----

The inherent frame is a white tile grid, the un-relation is with the seductiveness to the eye of the Industrial object, the unrelation with the objectified quality of a naked body. The relation is with the plant, with the soil from Kenya that was a ritual conversation. The Museum is a white tile grid, an inherent distance with that other form of relation. We are still doing the rectangle in the grid of Modern dialectics.

The project is part of the exhibition ‘Wildness for other orders’ curated by Yohanna Roa in Funhi Arts.
The project is part of the Exhibition ‘The Long Minute’ curated by Bronwyn Lace in ‘The Center for the Less Good Idea’ in South Africa.